اصفهان Can Be Fun For Anyone

Wiki Article

take a look at جاهای دیدنی تهران check out جاهای دیدنی مشهد examine جاهای دیدنی کیش discover جاهای دیدنی شیراز examine جاهای دیدنی اصفهان investigate جاهای دیدنی استانبول

دوران صفویه یادگارهای بی‌شماری در اصفهان به جا گذاشته است که هویت شهر را می‌سازند.

اصفهان به‌دلیل قرارگیری در منطقه نیمه بیابانی ایران، آب‌وهوای معتدل و خشکی دارد و حداکثر دمای هوا در تابستان به ۳۹ درجه و در زمستان به منفی ۱۸ درجه سانتی‌گراد می‌رسد؛ هرچند این آب‌وهوای کویری بیشتر در مناطق شمالی و شرقی به چشم می‌خورد و بخش‌های جنوبی، خنک‌تر هستند.

بیشتر بخوانید: ادامه واکنش‌ها به ''سیسمونی لاکچری''؛ خودداری قالیباف از موضع‌گیری

هم‌اکنون در این خانه، کارگاه‌های هنرهای دستی و صنایع اصفهان برگزار می‌شود.

هر قدر که به سمت جنوب ایران بیشتر سفر می‌کنیم، شگفتی‌ها بیشتر می‌شود. در این نوشته درباره جاهای دیدنی جنوب ایران بیشتر بخوانید.

مطمئنا بازدید از این تعداد جاذبه مستلزم برنامه‌ریزی در یک سفر چند روزه است تا بتوانید از مهم‌ترین جاهای تاریخی و فرهنگی و طبیعی اصفهان دیدن کنید.

در گوشه‌ای دیگر از این استان، یکی از بزرگ‌ترین تعزیه‌های ایران در نوش‌آباد شهرستان آران و بیدگل برگزار می‌شود.

کاخ هشت بهشت یکی دیگر از کاخ‌های باشکوه دوران صفویان است که حالا به یکی از محبوب‌ترین جاهای دیدنی اصفهان تبدیل شده  است. این کاخ در میان باغ گلدسته قرار دارد.

رفتن به این محله مانند این است که به دنیایی جدید با معماری و فرهنگی کاملاً غربی آن هم در دل اصفهان پا می‌گذارید.

این سردر زیبا علاوه بر داشتن کاشی‌کاری‌هایی که با گذشت زمان همچنان more info زنده هستند، نقش و نگارهایی از حوادث آن روزگار نیز دارند.

This substantial park about the outskirts of Esfahan encompasses a big intricate of attractions that makes a pleasant distinction to Esfahan's intense city expertise…

با وجود افشای فساد مالی صدیقی، او همچنان از نزدیکان خامنه‌ای است و در سخنرانی روز اول نوروز خامنه‌ای در «حسینیه امام‌خمینی» در میان حاضران بود.

انتشرت بأصفهان العديد من الجسور والقناطر ومن أقدم هذه الجسور: جسر شهرستان[عدل]

Report this wiki page